ساری،

مردم، مهمترین مولفه تامین کننده نظم و امنیت

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مردم از مهمترین مولفه های تامین کننده نظم و امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میر فیضی در نشست با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان و شهرستان های تابعه در ساری، گفت: انتخابات تجلی مشارکت هوشمندانه مردم در عرصه سیاسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که انتخابات عرصه مصونیت کشور در برابر تهاجمات دشمن است، افزود: وحدت و انسجام مردم و مشارکت آنان در عرصه های اجتماعی و سیاسی یکی از مهمترین ارکان اقتدار نظام و مردم سالاری دینی است.

سردار میرفیضی گفت: انتخابات نمایش اقتدار نظام اسلامی است و راهبرد نظام در انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان این مطلب که وظیفه پلیس تامین امنیت انتخابات است، گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، تمامی توان خود را برای اجرای این آزمون در پیش رو به کار خواهیم گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: مردم مکمل امنیت در نظام جمهوری اسلامی و از مهمترین مولفه های تامین کننده نظم و امنیت جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند.

میرفیضی با تاکید بر برقراری تعامل و استفاده از مشارکت های حداکثری مردم با همکاری دستگاه های تامین کننده امنیت، گفت: نیروی انتظامی از همراهی و تعامل حداکثری دستگاه های مرتیط در تامین امنیت انتخابات استفاده خواهد کرد تا مردم متدین و ولایتمدار استان با امنیت و آرامش خاطر با حضور در پای صندوق های اخذ رای وظیفه دینی و قانونی خود را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار