ساری،

کشف 10میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در مازندران

فرمانده انتظامی استان از کشف 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر پنج در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح عملیاتی ظفر پنج که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح شهرستان محمودآباد به مرحله اجرا درآمد، از شناسایی و دستگیری 267متهم به سرقت، موادمخدر، اراذل و اوباش، قاچاقچی کالا و معتادان متجاهر خبر داد.

وی افزود: در این طرح بیش از 26 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف و بیش از 260 دستگاه وسلیه نقلیه متخلف شناسایی و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به پلمب بیش از 23 واحد صنفی متخلف در طرح ظفر پنج در شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری تعدادی اراذل و اوباش در این طرح خبر داد و گفت: انجام اقدامات ویژه انتظامی و امنیتی در این طرح، موجب توسعه امنیت و افزایش احساس امنیت در شهرستان شده است.

سردار میرفیضی با اشاره به کشف10میلیارد ریالی کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر پنج در شهرستان محمودآباد گفت: این طرح با توجه به مطالبات مردمی و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح شهرستان های استان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انتظارات پلیس از مردم، افزود: انتظار ما از مردم این است تا همواره پلیس ما باشند و بر عملکردمان نظارت کنند چرا که معتقدیم هر اندازه نظارت مردم بیشتر شود، موجب ارتقاء عملکرد پلیس می شود.

سردار میرفیضی به اولویت های برنامه پلیس در سال جاری اشاره کرد و گفت: اولویت پلیس برابر ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا و مطالبات مردمی مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با موادمخدر و خرده فروشان، مبارزه با سارقان و کاهش حوادث رانندگی و کشته شدگان این حوادث، کاهش جرایم، افزایش کشفیات و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار