بندرعباس؛

مشخص شدن نتایج بررسی اعتراض داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا

رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان گفت : نتایج بررسی داوطلبانی که نسبت به احراز پیدا نکردن صلاحیت خود اعتراض داشتند مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، احمد مرادی رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان گفت: در این بررسی ها که هفتم تا شانزدهم اردیبهشت انجام شد، از 54 داوطلبی که به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض داشتند 31 نفر تایید شدند.
 
وی گفت : در شهر بندرعباس 15 نفر، بندرخمیر سه نفر، سیریک دو نفر، بندرلنگه شش نفر، جاسک یک نفر، حاجی آباد دو نفر و قشم دو نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تایید شدند.
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان گفت : نتایج بررسی اعتراض داوطلبان در شوراهای روستایی هم به زودی مشخص می شود.
 
مرادی افزود: داوطلبان شوراهای شهر که نسبت به عدم احراز صلاحیت خود در هیات نظارت اعتراض دارند می توانند به مرکز هیات عالی نظارت در تهران مراجعه کنند.
 
وی گفت: داوطلبان شوراهای روستا که نسبت به عدم احراز صلاحیت خود در هیات نظارت اعتراض دارند نیز می توانند به استانداری هرمزگان مراجعه کنند.
 
تبلیغات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت به مدت 7 روز آغاز می شود.
 
عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان گفت: داوطلبان باید در روزهای تبلیغات با حفظ آرامش، برنامه ها و سوابق خود را به مردم بگویند و به دنبال تخریب دیگری نباشند.
 
حسین هاشمی تختی افزود: در انتخابات اصل بر رعایت قانون و رای مردم است و هرچه مردم تصمیم بگیرند قابل احترام است.
 
خداپرستی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بندرعباس نیز گفت : اکنون 182 صندوق اخذ رای در شهرستان بندرعباس در نظر گرفته شده است که 16 صندوق سیار است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.