انصراف شهدای آتش نشان از لیک تنیس روی میز / بازی دانشگاه آزاد لغو شد

پتروشیمی بندر امام به دلیل انصراف شهدای آتش نشان از لیگ برتر تنیس روی میز راهی مسابقه فینال شد.

انصراف شهدای آتش نشان از لیک تنیس روی میز / لغو بازی دانشگاه آزادبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم شهدای آتش نشان از حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز انصراف داد تا تیم پتروشیمی بندر امام راهی فینال شود.

در این مرحله از مسابقات تیم شهدای آتش نشان که طبق برنامه قرار بود در تاریخ ۲۰ اردیبهشت مقابل پتروشیمی بندرامام در ماهشهر به میدان برود از ادامه این رقابت‌ها انصراف داد و تیم پتروشیمی بندرامام به فینال مسابقات راه یافت.

در دیگر دیدار مرحله دوم پلی اف لیگ برتر نیز طبق برنامه قراربود تیم‌های تایدواتر بندرعباس و دانشگاه آزاد اسلامی روزهای ۲۰ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در بندرعباس به میدان بروند که بدلیل عدم اجرای تعهدات باشگاه دانشگاه آزاد نسبت به فدراسیون تنیس روی میز، این مسابقه تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

 از اسفندماه سال گذشته فدراسیون تنیس روی میز طی مکاتبات متعدد با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت حق السهم فدراسیون از درصد قرارداد ورزشکاران و مربیان تیم تنیس روی میز آن باشگاه طبق آیین‌نامه لیگ‌برتر و چهارچوب قراردادهای تنظیمی (پرداخت حداکثر پس از پایان دور رفت مسابقات ۲۵ بهمن ۹۵) پیگیری‌های لازم را به انجام رسانده است، به همین دلیل فدراسیون تنیس روی میز این بازی را لغو کرد تا تعیین تکلیف نهایی صورت بگیرد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار