اهواز؛

ساخت چراغ و نفرین مورچه در خوزستان

2 فیلم "چراغ" به کارگردانی محمود پوربچاری و "نفرین مورچه" به کارگردانی روح‌الله سخاوت در حوزه هنری خوزستان ساخته شد.

ساخت چراغ و نفرین مورچه در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فیلم کوتاه "چراغ" به صورت مشارکتی در حوزه هنری استان خوزستان (دفتر آبادان) تهیه شده است و چندی پیش تولید آن به پایان رسید و در حال حاضر در مرحله تدوین و کارهای پس از تولید است.  

داستان این فیلم درگیری فردی با یک چراغ را در هنگام مطالعه به تصویر می‌کشد.

نویسنده و کارگردان این فیلم محمود پوربچاری و مشاورکارگردان آن سید وحید طباطبائیان هستند و مصطفی محسنی در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

نور و تصویر فیلم "چراغ" بر عهده نادر آلبوعلی، تدوین با مجید شتی، طراحی صحنه با جلیل حاجری، عکاسی با علی دریس، مدیریت تدارکات با مسؤولیت سید فواد ابراهیمیان و مدیریت تولید و اجرای طرح هم با محمد شیخ‌زاده است. تهیه کننده این فیلم اجتماعی پنج دقیقه‌ای نیز محمود پوربچاری بوده است.

همچنین فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای "نفرین مورچه" که تولید دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان خوزستان است در دو جلسه تصویربرداری در لوکیشنی خارج از آبادان تولید شده است.

نویسندگی این فیلم با روح‌الله سخاوت، کار نور و تصویر آن برعهده نادر آلبوعلی و تدوین با فرهاد داوودی است. همچنین مشاور کارگردان سید وحید طباطبائیان بوده است.  

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان از امیر جوشقانی (بازیگر)، عادل نیک‌مرام (مدیرتولید)، سیدفواد ابراهیمیان (مدیر تدارکات)، محمود پوربچاری (عکاس صحنه) ومحمد شیخ‌زاده (ناظر پروژه) نام برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.