رحمان رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برنامه‌ریزی اکران فیلم سینمایی «تله پاتی» در تابستان

فیلم سینمایی «تله پاتی» جدیدترین اثر بلند سینمایی رضا شالچی روزهای پایانی تدوین را پشت سر می‌گذارد.

رحمان رضایی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «تله پاتی» گفت: حدود هشتاد درصد از تدوین این اثر به پایان رسیده و به روزهای پایانی نزدیک شده‌ایم؛ از سوی دیگر بخش صداگذاری و موسیقی آن نیز به زودی با تیمی جدید شروع می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدود دو هفته آینده نسخه نهایی این فیلم آماده می‌شود و پس از آن بخش اکران را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم بتوانیم فیلم «تله پاتی» را حدود دو یا سه ماه آینده اکران کنیم. خوشبختانه با تیم جدید فنی کارها رو به پیشرفت است و تا به امروز همه چیز رضایت بخش است.

در فیلم سینمایی «تله پاتی» بازیگرانی چون لیلا اوتادی، نیما شاهرخ‌شاهی، سارا منجزی، علی جلالی و وحید میهن‌دوست نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین، سعید سلیمانی به عنوان بازیگر و خواننده در این فیلم حضور دارد. 
 
دیگر عوامل «تله‌پاتی» عبارتند از:
 
تهیه‌کننده: رحمان‌ رضایی، کارگردان: رضا شالچی، فیلمنامه‌نویس: علی‌ جلالی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابرداران: مهرداد دادگری و علی جعفری، مدیر تولید: علی رنج‌دوست، عکاس: بهزاد مطرح و گریم: زنده‌یاد رضا قومی.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار