«تله پاتی» در روزهای پایانی تدوین/ مشکل «نیکان و بچه غول» حل شد

چرخ پروژه های سینمایی رحمان رضایی پس از وقفه های کوتاه و بلند به راه افتاد.

«تله پاتی» در روزهای پایانی تدوین/ مشکل «نیکان و بچه غول» حل شدرحمان رضایی تهیه‌کننده و کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «تله پاتی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به خاطر تعطیلات بین انجام کارهای فنی آن تا حدودی وقفه افتاد که دوباره از سر گرفته شده و تقریبا ده روز آینده تدوین آن تمام خواهد شد.
 
این کارگردان درباره اکران فیلم بیان کرد: اگر به زمان مناسبی دست پیدا کنیم، آن را اکران خواهیم کرد و فعلا برنامه‌ای برای حضور در جشنواره فیلم فجر نداریم.
 
رضایی در خصوص آخرین وضعیت «نیکان و بچه غول» تصریح کرد: در تلاشیم که بالاخره امسال این فیلم را آماده کنیم و پس از جشنواره کودک آن را اکران خواهیم کرد.
 
در «تله پاتی» بازیگرانی چون لیلا اوتادی، نیما شاهرخ‌شاهی، سارا منجزی، علی جلالی و وحید میهن‌دوست نقش آفرینی می‌کنند و سعید سلیمانی به عنوان بازیگر و خواننده بازی می‌کند.
 
دیگر عوامل «تله‌پاتی» عبارتند از:
 
تهیه‌کننده: رحمان‌ رضایی، کارگردان: رضا شالچی، فیلمنامه‌نویس: علی‌ جلالی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابرداران: مهرداد دادگری و علی جعفری، مدیر تولید: علی رنج‌دوست، عکاس:بهزاد مطرح و گریم: زنده یاد رضا قومی.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار