کرمانشاه؛

برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره مصادف با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه‌(ع) تا میلاد امام رضا‌(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معصومه حسنی‌خونسار گفت: نشست خبری با موضوع‌«هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه» روز دوشنبه مورخ 18 اردیبهشت‌ماه جاری ساعت 11:30 در سالن جلسات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌زمان با سراسر کشور هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان از اول تا یازده مردادماه جاری برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره مصادف با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه‌(ع) تا میلاد امام رضا‌(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی این جشنواره را از سلسله برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) دانست و افزود: 313 جایزه یک میلیون ریالی به 313 نفر از برگزیدگان این جشنواره اهدا می‌شود.

حسنی‌خونسار با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان آثار خود را تا اول تیر‌ماه جاری به جشنواره ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر نیز می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.