کرمانشاه؛

نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در داشتن جامعه ای موفق اثرگذار دانست

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی خونسار در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه بر لزوم توجه همه افراد جامعه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأکید کرد و افزود: پرداختن به این مهم می‌تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه داشته باشد.

حسنی خونسار تاکید کرد: با حمایت از مجموعه کتابخانه های عمومی که به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیتهای بی شماری دارد، می‌توان در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه تاثیرگذار بود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را در داشتن جامعه ای موفق اثرگذار دانست و تصریح کرد: فعالیتهای فرهنگی پیچیده و پر زحمت اما تاثیرگذار و ماندگار بوده و نیازمند تعامل، همکاری و همدلی تمامی ارکان جامعه است.

علی قبادی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه نیز در این نشست بر لزوم توجه جدی به حوزه کتابخانه ها تاکید کرد و افزود: پیگیری برنامه ها و مصوبات انجمن در پیشبرد برنامه ها بسیار حائز اهمیت است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه از توجه ویژه فرمانداری در جلسه برنامه ریزی شهرستان در سال 96 به کتابخانه های عمومی خبر داد.

در ادامه این جلسه مشکلات کتابخانه ها و مصوبات جلسات قبل بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار