فعالیت‌های بین‌المللی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

این موسسه در زمینه مخاطب شناسی و نیاز سنجی مخاطب در خارج از کشور کار جامع انجام داده است.

فعالیت‌های بین‌المللی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)
محمدرضا عبداللهی فرد مدیر ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از تازه‌های نشر موسسه می‌توانم به چند مورد اشاره کنم؛ «بررسی علل و عوامل انقلاب»، «مفهوم آزادی»، «تجلی توحید از دیدگاه امام»، «دیدگاه های اقتصادی امام»، «دو مجموعه کودکان» و «سالنامه میلادی» که فصل کاری موسسه است.  

وی افزود: ارتباط دوسویه با مخاطبان در موسسه اهمیت زیادی دارد. از طرفی علاوه بر انگلیسی و عربی و اردو، سایت فرانسه موسسه  نیز دایر شده است. برای مخاطبان غیر ایرانی که از لحاظ دسترسی فیزیکی مشکل دارند، کلیه کتاب‌ها و مقالاتی که موسسه به زبان‌های غیرفارسی ترجمه کرده، در کتابخانه دیجیتال به صورت پی دی اف و رایگان قابل دسترسی است.
   
عبداللهی تصریح کرد: موسسه در زمینه مخاطب شناسی و نیاز سنجی مخاطب در خارج از کشور کار جامع انجام داده است.  

ما در اقصی نقاط دنیا بانک جامعی در قالب ارسال اخبار و موضوعات آکادمیک تهیه کردیم. آرشیو غنی ما در حال آماده سازی کتب و پایان‌نامه‌هایی است که در اقصی نقاط دنیا در مورد امام راحل موجود بوده است. برای مخاطبانی که می‌خواهند به آثار غیرفارسی دسترسی داشته باشند، کلیه کتاب‌ها در قالب ای بوک به زبان‌های فارسی، عربی و اردو موجود است.  
 
 
انتهای پیام/
 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار