دامغان؛

افتتاح 408 پروژه عمرانی در دامغان

بیش از 400 پروژه عمرانی و خدماتی در دامغان با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛
محمد رضا خباز استاندار سمنان گفت: ایجاد این پارک به این سبک و اندازه بی نظیر است و نمونه آن در سطح استان سمنان وجود ندارد که باید از زحمات بی دریغ شهردار و پرسنل سخت‌کوش و تلاشگر این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه توجه مدیران به بحث ورزش همگانی به ویژه اختصاص مکانی ویژه به بانوان قابل تقدیر است که باید این موضوع در دیگر شهرستان های استان سمنان تقویت شود، خاطر نشان کرد: پارک بانوان دامغان به عنوان جامع ترین پارک ویژه بانوان در استان سمنان با هزینه ۳۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه آمار استخراج شده سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال گذشته نشان می دهد که ۴۹ درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند، افزود: فکر و اندیشه بزرگ باید در تمامی عرصه ها و بخش ها تقویت و گسترش پیدا کند و جنبه عمومی به خود گیرد.

خباز ضمن تاکید بر اینکه قدم برداشتن مسئولان و مردم برای افزایش زیرساخت ورزش، قدم در راستای توسعه یافتگی است، تصریح کرد: شرایط موجود استان سمنان در بحث  رشد و توسعه رو به بالندگی و پیشرفت است و این روند روز به روز تقویت و زمینه امید را در بین مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه وحدت و همزبانی یکی از عوامل رشد و توسعه است، اظهار داشت: دامن زدن به اختلافات، دنیا و آخرت انسان را به خطر می اندازد و نباید به آن دامن زد.

استاندار سمنان گفت: با همراهی و همدلی که بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان وجود داشت بودجه این شهرداری در سال جاری نسبت به سه سال قبل ارتقا پیدا کرد و این روند کمک فراوان به رشد و توسعه شهری خواهد کرد .

پارک بانوان دامغان شامل زمین فوتبال به مساحت ۸۸۰ مترمربع، زمین والیبال به مساحت ۳۰۲ مترمربع، زمین بدمینتون به مساحت ۳۹۰ مترمربع، پیست دوچرخه سواری به مساحت ۲۵۵ مترمربع، فضای آلاچیق به وسعت ۵۵۲ مترمربع، یک هزار و ۱۶۰ مترمربع محوطه همگانی و دارای هفتاد گونه گیاهی، تنیس روی میز ، سالن چند منظوره ،سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.