طاهر نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعلام دارایی‌ نامزدها، مناظره را به حاشیه می‌برد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران کفت:کاندیداها تا زمانی که به طور رسمی مسئولیتی به آنان محول نشده است وظیفه ای برای انجام این کار ندارند.

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مركزی حزب كارگزاران سازندگی ایران در گفتگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعلام دارایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره بعدی اظهار داشت: انجام چنین کاری نه تنها نفعی ندارد بلکه می تواند زیان آور نیز باشد چرا که این مساله جز حریم و مسائل شخصی کاندیداها به شمار می آید.

وی افزود:کاندیداها تا زمانی که به طور رسمی مسئولیتی به آنان محول نشده است وظیفه ای برای انجام این کار ندارند و طرح چنین موضوعی فرافکنی بوده و فضای مناظره را به حاشیه می برد.

طاهر نژاد تصریح کرد:موضوع مناظره اگر معطوف به پیشینه و عملکرد افراد و برنامه های آینده آنان برای مسائل مهم کشور باشد مردم را بهتر به این نتیجه می رساند که کدامین کاندیدا واقعا اصلح است.

عضو شورای مركزی حزب كارگزاران سازندگی ایران بیان داشت: این مساله که مردم از میزان دارایی مسئولین با خبر شوند موضوع تازه ای نیست و قوانین معطوف به آن وجود دارد و اجرایی می شود. 

طاهر نژاد در پایان خاطر نشان کرد: هرشخصی بیاید و مسئولیت ریاست جمهور ی، معاون، وزیر و یا هر مسئولیت خطیر دیگری را عهده بگیرد موظف است مطابق قانون در ابتدا و پایان مسئولیت فهرست دارایی های خود را اعلام کند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار