بازداشت نظامی پیشین فرانسوی که قصد اجرای حمله تروریستی با نام داعش را داشت

نظامی سابق فرانسوی که پیشتر بازداشت شده بود، اعتراف کرد قصد داشته است به نام گروه تروریستی داعش در فرانسه حمله‌ای صورت دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع آگاه در پاریس اعلام کردند نظامی پیشین فرانسوی که روز جمعه نزدیک یک پایگاه هوایی این کشور بازداشت شد، در بازجویی‌ها اعتراف کرد قصد داشته است به نام گروه تروریستی داعش در فرانسه حمله‌ای صورت دهد.

این نظامی سابق فرانسوی در فاصله دو روز به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور در حالی که یک لباس نظامی پوشیده بود و نشان داعش را با خود داشت، نزدیک پایگاه هوایی «اورو» در شمال پاریس بازداشت شد.

این مظنون با گروه تروریستی داعش بیعت کرده است. بازرسان پلیس در جستجوهای خود نزدیک محلی که این مظنون بازداشت شده بود، یک اسلحه ساچمه‌ای، مقداری مهمات و یک سلاح کمری پیدا کردند.

یک منبع قضایی فرانسه -که خواست نامش فاش نشود- اعلام کرد این مظنون که 34 سال دارد وضعیت روانی بسیار بی‌ثباتی دارد. وی که در سال 2013 پس از ده سال، نیروی زمینی ارتش فرانسه را ترک کرده است، در بازجویی به افسران پلیس گفت به علت این که قادر به رفتن به سوریه نبوده قصد داشته است در فرانسه به نام این گروه وارد عمل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار