نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما؛

فیفا: تاهیتی در ماراتن پنالتی ها به فینال رسید

سایت فیفا پس شکست تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل تاهیتی در نیمه نهایی جام جهانی باهاما،نوشت تاهیتی در ماراتن ضربات پنالتی به فینال رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما، شنبه شب از ساعت 23:30  (به وقت ایران) با مسابقه تیم های ملی ایران و تاهیتی آغاز شد که تیم ملی کشورمان با شکست 3-2 در ضربات پنالتی (4-3 در مجموع) از رسیدن به فینال باز ماند. 

سایت فیفا پس از این مسابقه در گزارشی با اشاره به این که تاهیتی برای دومین بار پیاپی به فینال می رسد نوشت تاهیتی در ماراتن درماتیک ضربات پنالتی به فینال رسید.

این بازی کم گل ترین مسابقه جام جهانی 2017 باهاما بود.

این گزارش در ادامه روند بازی را تشریح و از اتفاقات مهم وقت اول به مهار پنالتی تاهیتی در اولین دقیقه بازی توسط پیمان حسینی و برخورد توپ به تیر دروازه ایران اشاره کرده است.

در وقت دوم ایران با گل ناظم یک بر صفر پیش افتاد.تاهیتی تجربه و صبر و حوصله خود را نشان داد و در فاصله 4.5 دقیقه مانده به پایان مسابقه گل تساوی را به ثمر رساند بنابراین بازی به وقت اضافه رفت.

در وقت اضافه هیچ یک از تیم ها گل پیروزی بخش را نتوانست بزند، در نتیجه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. 

12 ضربه طول کشید تا تیم پیروز مشخص شود.در نهایت رایموانا بنت قهرمان میدان شد و گل او تاهیتی را برای دومین بار پیاپی به فینال جام جهانی رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار