نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما؛

فیفا: ایران نیاز به درخشش احمدزاده و حسینی دارد

سایت فیفا در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل تاهیتی در نیمه نهایی جام جهانی باهاما،نوشت ایران برای صعود به فینال نیاز به درخشش محمدزاده و حسینی دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما، امشب(شنبه)از ساعت 23:30 (به وقت ایران) با مسابقه تیم های ملی ایران و تاهیتی آغاز می شود. 
سایت فیفا پیروزی ایران در این مسابقه را در گرو درخشش کاپیتان محمد احمدزاده و پیمان حسینی گلر ارزشمند کشورمان دانسته است.

این سایت با انتشار گزارشی کوتاه به استقبال این رقابت ها رفت و نوشت، ایران و تاهیتی اولین مسابقه نیمه نهایی امروز را برگزار خواهند کرد. ایرانی ها در یک بازی پر هیجان در یک چهارم نهایی سوئیس را شکست دادند و برای پیشروی بیشتر، آنها نیاز دارند که کاپیتان محمد احمدزاده ( که 6 گل به ثمر رسانده) و دروازه بان پیمان حسینی در اوج باشند.

آنها مقابل تیم با تجربه تاهیتی به میدان خواهند رفت. این تیم در دوره قبل جام جهانی فوتبال ساحلی به فینال مسابقات راه یافت. آیا آنها  می توانند در باهاما برای دومین بار پیاپی این کار را بکنند؟

دیگر دیدار این مرحله ساعت یک بامداد فردا(یکشنبه) بین تیم های برزیل و ایتالیا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار