واکنش سایت فیفا به موفقیت ساحلی بازان کشورمان ؛ایران تاریخ ساز شد

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل سوییس نوشت، ایران تاریخ سازی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بامداد امروز(جمعه) در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی  2017باهاما مقابل سوییس به پیروزی 4-3 دست یافت و برای اولین بار در تاریخ به جمع 4 تیم پایانی رسید. سایت فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به این پیروزی ارزشمند از آن تحت عنوان" تاریخ سازی" یاد کرد.

سایت فیفا در این باره نوشت: 
ایران با  پیروزی  4-3 هیجان انگیز در وقت اضافه مقابل سوییس برای اولین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد.

محمد احمدزاده کاپیتان ایران  گل اول بازی با یک ضربه برگردان به ثمر رساند. او سپس با یک گل عالی ایران را با دو گل پیش انداخت.

پس از آن سوئیس در وقت دوم. به زندگی (بازی) برگشت  و دو گل عقب ماندگی را جبران کرد و 3-2 پیش افتاد. دژان استانکوویچ برترین گلزن سوییس در مسابقات جام جهانی گل اول را زد و سپس گلن هادل دو گل دیگر به ثمر رساند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان باقی بازی مانده بود، علی ناظم یک گل برای ایران به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. سپس وقتی که محمد مختاری شوت امیر اکبری را در برگشت به تور دروازه چسباند تا گل پیروزی بخش را به ثمر برساند، ایران تاریخ سازی کرد.
ضمن آن که پیمان حسینی دروازه بان ایران در اواخر مسابقه چندین مهار خوب داشت.

حالا ایران در مرحله نیمه نهایی روز شنبه با تاهیتی رو در رو خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.