تکاپوی پرسپولیسی ها برای رفع ممنوع الخروجی برانکو

باشگاه پرسپولیس به دنبال رفع مشکل بدهی مالیاتی برانکو است تا موضوع ممنوع الخروجی سرمربی خود را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار فوتسال و فوتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو به علت پرداخت نکردن بدهی مالیاتی خود با مشکل ممنوع الخروجی مواجه شده است و مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا مشکل ممنوع الخروجی سرمربی خود را برطرف کنند. 

علاوه بر برانکو چند بازیکن پرسپولیس از جمله مسلمان و طارمی هم به علت بدهی مالیاتی با مشکل ممنوع الخروجی مواجه شدند که این دو بازیکن برای حل مشکل مالیاتی خود امروز به باشگاه پرسپولیس رفتند تا با دریافت مطالبات بدهی مالیاتی خود را تسویه حساب کنند. 

مبلغ قرارداد برانکو حدود 700 هزار دلار است که وی باید 22 درصد از این مبلغ مالیات بپردازد. به هر حال هنوز این مربی مالیاتش را پرداخت نکرده و همین موضوع باعث ممنوع الخروجی اش شده است. 

طبق محاسبه صورت گرفته 22 درصد قرارداد برانکو در حدود 164 هزار دلار است که با قیمت فعلی دلار این مبلغ در حدود 606 میلیون تومان برآورد شده است. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: طاهری سرپرست باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا با صحبت با مسئولان اداره مالیات مشکل بدهی مالیاتی برانکو حل کند تا وی برای خروج از کشور مشکلی نداشته باشد. 

وی در ادامه عنوان کرد: طبق قانون جدید بازیکنان باید مالیات خود را بپردازند. براین اساس طارمی و مسلمان امروز به باشگاه آمدند تا مشکل مالیاتی خود را با طاهری در میان بگذارند تا دچار مشکل ممنوع الخروجی نشوند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار