چالش پرسپولیس برای انفجار دومین بمب

سرخپوشان پایتخت برای ثبت قرارداد با دومین بمب نقل و انتقالاتی خود با چالش جدیدی مواجه هستند.

چالش پرسپولیس برای ترکاندن دومین بمببه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان پرسپولیس با گادوین منشا مهاجم سابق پیکان به توافق نهایی رسیدند و حتی با این بازیکن قرارداد داخلی منعقد کردند اما آنها اجازه ثبت قرارداد با این بازیکن ندارند چرا که هنوز نتوانستند بدهی های خود را تسویه حساب کنند. 

طبق آئین نامه جدید نقل و انتقالات باشگاه هایی که بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی خود دارند در نقل و انتقالات از جذب خارجی ها محروم هستند. 

براین اساس باشگاه پرسپولیس تا زمانی که بدهی خارجی های سابق خود را نتواند تسویه حساب کند اجازه ثبت قرارداد گادوین منشا را در هیئت فوتبال ندارد. 

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته وضعیت بازیکنان ضمن تایید این مطلب گفت:  باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با گادوین منشا باید بدهی های خارجی خود را تسویه حساب کند و برگه تائیدیه فیفا نسبت به بسته شدن پرونده های خارجی خود را به فدراسیون فوتبال بدهد تا بتواند با مهاجم سابق پیکان قرارداد ببندد. 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس قبل از فصل نقل و انتقالات بتواند رضایت شاکیان خارجی خود را جلب کند در آن صورت می تواند با بازیکنان مدنظر خارجی خود از جمله منشا قرارداد ببندد در غیر این صورت اجازه این کار را ندارد. 

وثوق احمدی درباره وضعیت پرونده ژوزه بیان کرد: در حال حاضر رای نهایی ژوزه از سوی فیفا صادر نشده است تا به اطلاع باشگاه پرسپولیس برسانیم. 

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: اقدام باشگاه ها در عقد قرارداد داخلی با بازیکنان خارجی درست نیست و آنها ابتدا باید بدهی های خود را تسویه حساب کنند و بعد بازیکنان مدنظر خارجی را به خدمت بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

به هر حال باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند قبل از فصل نقل و انتقالات بدهی های خارجی خود را تسویه کنند یا نه!

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Jamshid ☆☆
۲۰:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینم از بمب , بمبتون هم ترقه ای عمل نکرده بود خخخخخخخخخخ
آخرین اخبار