ساری؛

کشف 14 کيلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری

14 کيلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.

سرهنگ کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از کشف بيش از 14 کيلو گرم انواع موادمخدر در اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.

وی گفت: ماموران کلانتری 12 این فرماندهی در پی کسب خبر مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی به نام م-م در محدوده میدان خزر ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی قضائی پس از شناسایی محل سکونت این فرد با ورود به منزل متهم در بازرسی از این محل موفق به کشف 14کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شدند.

سرهنگ کاظمی گفت: متهم از افراد سابقه دار در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و سرقت است که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به کاهش سن مصرف موادمخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی در بين جوانان و نوجوانان به خانواده ها هشدار داد: با ارتباط دوستانه و منطقی با فرزندان خود آنها را از خطرات و آسيب های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنيم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تاکيد بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت های پليسی 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان ياری کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.