مجموعه‌‌ی «اسمت چیه؟» به نمایشگاه کتاب رسید

«اسمت چیه؟» عنوان تازه‌ترین مجموعه‌ای است که در آن حیوانات مختلف با شعر به کودکان معرفی می‌شوند.

مجموعه‌‌ی «اسمت چیه؟» به نمایشگاه کتاب رسید
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ «سوسمار»‌ و «لاک‌پشت» دو عنوان از کتاب‌های این مجموعه است که برای گروه سنی «الف» (3 تا 6 سال) تاکنون به چاپ رسیده است.

این مجموعه در قالب کتاب تصویری تاشو با تصویرگری حدیثه قربان منتشر شده و میترا مسیحا کتاب را طراحی و شراره وظیفه‌شناس شعرهای آن سروده است.

اسمت چیه؟/سوسماره/خونه‌ات کجاست؟/نیزاره/پوست تنت آج‌داره و ... بخشی از سروده‌های کتاب سوسمار از این مجموعه است که در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.‌

کتاب و سایر محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران در سه بخش «کودک و نوجوان» در سالن B109، غرفه‌ 44، «ناشران عمومی» در سالن اصلی 2، سالن A3، راهروی 6، غرفه 1004 و در بخش «ناشران آموزشی» در سالن D4، غرفه 4 عرضه شده است.
 
سی‌آُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز 13 اردیبهشت 96 آغاز شد و تا پایان روز 23 اردیبهشت در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان است.
 
 
انتهای پیام/
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.