هواشناسی:

بارندگی و وزش باد در برخی نقاط بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:با افزایش سرعت وزش باد جنوبی بر روی دریا خلیج فارس در برخی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رگبار خفیف/ تند باد لحظه ای
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده دهنده عبور متناوب امواج ناپایدار جو از استان است و پیش بینی می شود با افزایش سرعت وزش باد جنوبی بخصوص بر روی دریا خلیج فارس خصوصا در سواحل نیمه شمالی و مرکزی استان مواج و متلاطم باشد.
 
مساعدی افزود: همچنین با عبور این امواج ناپایدار، بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و وقوع رگبار خفیف یا ملایم باران و در برخی نقاط همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای دور از انتظار نخواهد بود.
 
وی گفت: بر این اساس، آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمالاً رگبار پراکنده، رعد و برق و گاهی گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: جهت باد نیز متغیر غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 16 تا 38 و از امشب با سرعت 18 تا 54 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین ارتفاع موج نیز 60 تا 120 سانتی متر و امشب 120 تا 270 سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 06:20 دقیقه بامداد، جزر دریا در ساعت 11:20 دقیقه، مد دوم دریا در ساعت 17:10 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.