اصفهان؛

كمپ ترك اعتياد واقع در مجموعه ورزشي خمینی‌شهر محيط نا‌مناسبي را به وجود آورده است

دبير هيأت فوتبال خميني‌شهر گفت: کمپ ترک اعتیاد واقع در مجموعه ورزشی خمینی‌شهر که از سال 83 آغاز به کار کرد، قرار بود پس از گذشت مدتی معلوم از مجموعه خارج شود اما حدود 13 سال است که به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رحیم‌پور  در خصوص وجود کمپ ترک اعتیاد در مجموعه ورزشی قدس خمینی‌شهر اظهار داشت: کمپ ترک اعتیاد که از سال 83 آغاز به کار کرد، قرار بود پس از گذشت مدتی معلوم از مجموعه خارج شود اما حدود 13 سال است که به کار خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: آقایان و بانوان ورزشکار که به مجموعه ورزشی قدس مراجعه می‌کنند با فریاد‌های زیاد، بوی بد و مشکلاتی از این دست مواجه هستند و هم‌چنین با توجه به وجود استخر به عنوان منبع ذخیره آب چمن و شرایط افراد حاضر در کمپ، خطراتی وجود دارد.

دبیر هیأت فوتبال خمینی‌شهر افزود: در این خصوص نامه‌ای هم نوشته شد؛ اداره کل ورزش و جوانان اصفهان به دادستان خمینی‌شهر نامه نوشت و از این موضوع گلایه کرد اما هنوز هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است و منتظر پیگیری‌های لازم جهت جلوگیری از ادامه فعالیت این کمپ در مجموعه ورزشی قدس هستیم.

رحیم‌پور خاطر‌نشان کرد: سرانه ورزشی در کل ایران کم است و در شهر خمینی‌شهر نیز با توجه به تراکم جمعیت، با کمبود زیاد اماکن ورزشی رو به رو هستیم و استفاده از این قسمت از مجموعه می‌تواند کمک زیادی را شامل ورزش خمینی‌شهر کند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.