افتخارى :تمديد قرارداد ابراهيمى و رضايى در اولويت است

مدير عامل باشگاه استقلال گفت :براى تمديد قرارداد ها اولويت بندى داريم كه رضايى و ابراهيمى در اولويت اول هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانسید رضا افتخاری پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل سپاهان اظهار کرد: نایب قهرمانی‌مان را به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. انصافا هواداران خیلی خوب از ما حمایت کردند و همچنين به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که توانستیم به عنوان نایب قهرمانی برسیم و سهمیه آسیایی کسب کنیم. امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم به جایگاه اصلی استقلال برسیم.
 
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان برای خروج از ایران مشکلی ندارند، گفت: ما در تیم‌مان هم دانشجو، هم سرباز و هم بازیکنی داریم که مشکل مالیاتی دارد. یک نفر را در باشگاه مامور کرده‌ایم که به این امور رسیدگی کند و در آینده مشکلی برای ما پیش نیاید.
 
وى درباره تمديد قراردادهاى بازيكنان بیان کرد: ما در تمدید قراردادها اولویت‌بندی داریم. امید ابراهیمی و کاوه رضایی ارزش این کار را دارند. هزینه‌ای که برای تیم می‌کنیم در حد توان‌مان است چون اگر این طور نباشد هم به باشگاه و هم به بازیکنان خیانت کرده‌ایم. خدا را شکر بازیکنان هم شرایط تیم را می‌دانند.
 
افتخاری با بیان اینکه بعد از دیدار با التعاون کارش را در فصل نقل و انتقالات شروع می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ امسال استقلال فراز و نشیب‌های زیادی داشت و از انتهای جدول توانست به نایب قهرمانی برسد. ما بازیکنانی را می‌خواهیم که سرمربی مشخص کند و هر بازیکنی که منصوریان بگوید، با او صحبت می‌کنیم.
 
مدیرعامل استقلال در پایان در پاسخ این سوال که آیا رامین رضاییان به استقلال می‌آید و کاوه رضایی به پرسپولیس، گفت: نمی‌دانم.
 
 
وى درباره مصاحبه نكردن بازيكنان گفت :در ابتدا بايد بگويم كار ما و پرسپوليس با حامى مالى به جاهاى باريك كشيده و در حال حاضر نمايندگان حقوقى به دنبال رفع اين مشكل هستند .قرارداد حامى مالى در گذشته منعقد شده و بحث كسر ٥ درصد قيد شده است و اگر هر بار بخواهند صحبت كنند كسر ٥ درصد بسيار زياد خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار