ستاره مطرح خارجی در دوراهی تهران _ اصفهان

ستاره ازبکستانی همچنان وضعیت نامعلومی برای حضور در استقلال دارد.

به گزارش  خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به محرومیت استقلال در نقل و انتقالات در نهایت جپاروف ازبکستانی گزینه مدنظر این تیم به صورت قرضی راهی سپاهان شد.

 سپاهانی‌ها که بعد از محرومیت استقلال، ستاره ازبک را به خدمت گرفته اند در حال حاضر  با اصرار کرانچار در نظر دارند این بازیکن را در اصفهان نگه دارند.

از طرفی مسئولان استقلال نیز همچنان به بازگشت جپاروف اصرار دارند تا جایی که افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال طی صحبت هایی عنوان کرد: من قرارداد جپاروف را دیدم و در آنجا دقیقا نوشته شده که بدون هیچ قید و شرطی باید به استقلال برگردد.

همچنین مدیرعامل سپاهان هم در این باره اعلام کرده که با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با استقلال امضا کرده‌اند باید جپاروف را به آبی‌پوشان برگردانند.

اما نکته قابل توجه این است که سرور جباروف به دلیل محرومیت استقلال از پنجره زمستانی اصلا حق ثبت قرارداد با استقلال در پنجره زمستانی را نداشته است. با توجه به این مسئله احتمالا حق به سپاهان یا خود جپاروف می رسد و  آنها هستند که می توانند در این رابطه با سرنوشت بازیکن ازبکی تصمیم بگیرند نه استقلال.

با این وجود باید منتظر ماند و دید مدیران استقلال برای بازگشت جپاروف چه کاری را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار