توفيقى: رضایی و ابراهیمی در استقلال می مانند/در تاشکند از عربستانی ها میزبانی می کنیم

دبير هيئت مديره باشگاه استقلال گفت:هنوز جذب هیچ بازیکنی قطعی نشده اما ستاره های استقلال فصل بعد هم با ما خواهند بود.

توفيقى: رضایی و ابراهیمی در استقلال می مانند/در تاشکند از عربستانی ها میزبانی می کنیم
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفيقى درباره نشست امروز هيئت مديره باشگاه استقلال اظهار داشت :جلسه امروز در مورد مسائل مالى باشگاه بود و قرار بر اين شد تسويه حساب كامل بازيكنان انجام شود و همچنين به فكر منابع مالى براى فصل آينده هستيم تا تيمى قدرتمند روانه رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا و ليگ هفدهم كنيم

وی درباره اينكه آیا مذاکره منصوریان با بازیکنان  صحت دارد یا خیر، گفت: در هر صورت بازیکنان با سرمربی تیم‌شان رابطه خوبی دارند و ما هم کمک می‌کنیم و با در نظر گرفتن شرایط برخی از بازیکنان را حفظ مى کنیم. 

توفیقی در خصوص اینکه آیا هیئت مدیره استقلال تغییر می‌کند یا خیر، گفت: این با نظر وزیر و رئیس مجمع است و من اطلاعی ندارم.

وى درباره جذب بازیکنان جدید این تیم گفت: همانطور که گفتم منصوریان فقط درخواست تمدید قرارداد بازیکنان فعلی استقلال را داده است وراز طرفى ما در نیم فصل اول چهار بازیکن را از دست دادیم و در حال حاضر هم جای خالی داریم. روزبه چشمی و جبارف قطعاً به تیم ما برمی‌گردند و جبارف هم با توجه به توافقنامه محکمی که با باشگاه امضاء کرده موظف است که به استقلال برگردد. در چند پست دیگر هم قصد تقویت داریم که قطعاً رایزنی‌های لازم صورت می‌گیرد. 

توفیقی در خصوص اینکه آیا سامانه‌ای که بازیکنان تبلیغ می‌کنند، مورد تأیید هیئت مدیره باشگاه هم هست، گفت: اگر به صفحه مجازی مدیران باشگاه هم مراجعه کنید، آنها این موضوع را تأیید می‌کنند، به طور حتم هواداران استقلال از تیم حمایت خواهند کرد، چون ما سال گذشته 7 میلیارد تومان بدهی بازیکنان خارجی را داریم و بودجه ما برای فصل آینده کم شده است. اگر از 20 میلیون هوادار تنها 10 درصدشان با حداقل‌ها یعنی 10 هزار تومان به استقلال کمک کنند، همه ستاره‌هایمان را حفظ می‌کنیم و همه ستاره‌ها را جذب می‌کنیم. 

وى ادامه داد :هر دو باشگاه پرطرفدار 30 بازی انجام می‌دهند که یک ریال هم به ما تعلق نمی‌گیرد، دولت هم که کمک‌مان نمی‌کند، پس محل درآمد ما کجا است؟ از سوی دیگر کپی‌رایت هم که نداریم، پس باید از طریق سامانه اقدام کنیم. اتفاقا بازیکنان ،كادر فنى و مديران هم در این سامانه فعال شده و شرکت کرده‌اند و ان‌شااله که بتوانیم مبلغ خوبی جمع کرده و بتوانيم ستاره هاى تيم را حفظ و با بازیکنان جدید صحبت کنیم. 

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که برنامه استقلال برای مرحله بعد لیگ قهرمانان چیست، گفت: اگر در بازی آینده صعود کنیم و به تیم‌های عربستانی بازى داشته باشيم، نامه‌ای را ارائه و تقاضا كرديم كه در تاشکند از رقبایمان میزبانی کنیم و منتظر پاسخ هستیم.به اين ترتيب كشور ثالث به جاى عمان ،تاشكند مد نظر ما خواهد بود 

وی درباره مسئولیت نقل و انتقالات بيان كرد :اين كار گروهى است و در اين زمينه آقاى افتخارى ،من و ديگر دوستان هستند و اميدوارم با كمك اين كار بى دردسر جمع شود 

دبير هيئت مديره استقلال در پایان در خصوص پژمان منتظری و شایعه حضور وی در استقلال گفت: در مورد هیچ بازیکنی فعلا صحبت نمی‌کنم و تا همه چیز قطعی نشود، اطلاع‌رسانی صورت نخواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار