ساری،

به صدا درآمدن زنگ سپاس در مدارس فریدونکنار

در اولین روز از هفته معلم و همزمان با سراسر کشور، زنگ سپاس از معلم در مدارس فریدونکنار به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین منفردی فرماندار شهرستان فریدونکنار در آیین نواختن زنگ سپاس در دبیرستان امام علی (ع) فریدونکنار با توجه به جمله معروف امام علی(ع) که اگر کسی به من یک جمله بیاموزد مرا بنده ی خویش کرده است، گفت: در واقع این جمله ی امام علی(ع) اشاره به این دارد که معلم در راستای رسیدن به اهداف عالیه انسانی با محبت و علم و درایت خویش، انسان هارا به سمت خدا رهنمون می شود.

وی افزود: درود میفرستیم بر معلمانی که در مسیر اصلاح و تغییر در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه داده های خود را به روز رسانی می کنند.

فرماندار فریدونکنار گفت: تقدیر زبانی و نظری نمی تواند جوابگوی تأثیرگذاری آنها در سطح جامعه باشد و سپاس دائمی و واقعی از معلم این است که آموخته های معلمان را در مسیر زندگی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بکار گیریم.

منفردی با بیان اینکه آموزه های معلمان در رفتار و کردار و گفتار دانش آموزان باید بروز و ظهور داشته باشد، افزود: دانش آموزان به عنوان سرمایه های اجتماعی در آینده ایفا کننده نقش های مهمی در جامعه هستند و مهم ترین اولویت و وظیفه دانش آموزان پرداختن به علم و آگاهی است.

منفردی گفت: چیزی که برای انسان در پایان عمر لذت بخش و ماندنی است، میزان علم و آگاهی و دانایی افراد است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.