نقش بالای فرهنگ در پیشرفت جامعه

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: توسعه فرهنگی نقش مهمی در پیشرفت جامعه دارد.

نقش بالای فرهنگ در پیشرفت جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار فتح‌الله جمیری صبح پنجشنبه در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: بخش فرهنگ یکی از حساس‌ترین بخش‌ها در هر جامعه است که در توسعه و پیشرفت جامعه تاثیرگذار است.

وی بر لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی درج امعه تاکید کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم در جهان بحث فرهنگ است و تاثیرات زیادی در پیشرفت جامعه دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: ما در این حوزه آماده همکاری در تمام زمینه‌های حوزه فرهنگی، هنری و اجتماعی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: کارهای فرهنگی را باید با تعامل، همکاری و همدلی حل کرد و از مشکلات سر راه آن عبور کرد.

حمیده ماحوزی با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی و هنری زیربنای اصلی توسعه است افزود: این اداره کل به عنوان مجری برنامه‌های فرهنگی و هنری از طرح‌ها و برنامه‌های علاقمندان در این عرصه استقبال می‌کند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استانی می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

در پایان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برای همکاری در کارهای فرهنگی به فرماندهی سپاه امام صادق لوح تقدیر برای روز پاسدار اهداء کرد.
انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.