برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی فرهنگیان دشتی

همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان شاغل و بازنشسته شهرستان دشتی صبح پنجشنبه برگزار شد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی فرهنگیان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هفته معلم اظهار داشت: در چند سال گذشته دولت تدبیر و امید علی رغم همه مشکلات و تنگناها توجه خوبی به بخش آموزش و پرورش داشته است.

محمد حسینی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته نیز بخش آموزش و پرورش جزو سه دستگاهی بود که بیشترین اعتبارات به آن تزریق شد.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز تلاش داریم بیشترین اعتبارات را به این بخش اختصاص بدهیم تا بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع شود.

حسینی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی بخش آموزش به نسبت گذشته رشد داشته است، گفت: فرهنگیان شهرستان همواره در مسائل و رویدادهای مختلف شهرستان کمک کار ما بودند و برای برگزاری  دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بیش از دو هزار نفر در این امر مهم مشارکت خواهند داشت که از این تعداد حدود ۸۰ درصد آنها فرهنگیان هستند.

وی از توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بخش زیادی از زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان تکمیل شد.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های استاد شهید مطهری تصریح کرد: این شخصیت برجسته همواره مورد وثوق مراجع تقلید و امام راحل بود و در زمینه تحقیق و پژوهش فردی برجسته بود.

این پیاده‌روی از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تا پارک ولیعصر(عج) برگزار شد که در پایان به ۱۳۰ شرکت کننده به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.