ارژنگ امیر فضلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شهید «محسن وزوائی» و یک معجزه، در ظاهر و باطن یک انسان

من شهید را نمی‌شناختم و زمانی که با خانواده وی و خصوصیات این مرد بزرگ آشنا شدم، حسم را در نقش به نمایش گذاشتم.

ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی در نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به کارگردانی میلاد جباری مولانا، گفت: این نمایش، یک قطعه از زندگی شهید «محسن وزوائی» است که من به علت شباهت قیافه ام به این شهید و البته بر اساس معیار و ملاک خودم، این نقش را قبول کردم.

وی پیرامون معیار و ملاک خود برای انتخاب این نقش، عنوان کرد: من بسیار دوست دارم که نقش‌های متفاوت را امتحان کنم و همیشه هم در خصوص بیشتر نقش‌هایی که پذیرفته‌ام این اتفاق افتاده است.

امیرفضلی پیرامون همزمانی افتتاحیه این نمایش با شهادت شهید محسن وزوائی و ایام شعبانیه، اظهار داشت: این بسیار کار جالبی است و صد در صد هم بر مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود و ما از سال گذشته برای این روز هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

بازیگر نقش شهید محسن وزوائی، در خصوص اهمیت ساخت این سبک نمایش، تصریح کرد: نمایش‌هایی با این محتوا باید ساخته شوند ولی اندازه‌ای برای آن نمی‌توان تعیین کرد.

ارژنگ امیر فضلی در پایان پیرامون آشنایی با زندگی این شهید قبل از بازی در این نقش، بیان کرد: من زمانی که این پیشنهاد را دریافت کردم به آن‌ها گفتم که؛ برادر کوچک شهید محسن وزوائی با من، همکلاس بوده است و ما در مقطع دبستان و راهنمایی با هم بوده‌ایم. من خود شهید را نمی‌شناختم و زمانی که رفتیم و با خانواده این شهید، آشنا شدیم از خصوصیات این مرد بزرگ مطلع شدم و همان‌ها را بر روی صحنه عملی کردم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار