مشهد؛

برگزاری همایش سراسری هیات‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور

همایش یک روزه اعضای هیات هاب ارزیابی و داوری طرح نظارت و ارزیابی نماز کشور با حضور معاون ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمود مقدم قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در این همایش گفت:با توجه به این که یک دهم آیات قرآن و یک پنجم روایات معصومین به نماز اختصاص یافته و همچنین صحبت‌های رهبری و اقدامات دولت‌ها از گذشته تا به امروز، نشان دهنده اهمیت این موضوع است.
وی افزود: هدف ما در این جلسات از بررسی و ارزیابی دستگاه ها، در درجه اول شناخت نقاط ضعف و سعی در برطرف کردن و در مرحله بعد شناسایی الگوهای موفق در زمینه نماز و معرفی آن به بقیه استان هاست.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: کم رنگ بودن برگزاری نماز صبح در مساجد، کم رنگ بودن حضور مسئولان در نمازهای جماعت ادارات و عدم استقبال کارکنان ادارات از جمله ضعف هاست که امید است با همکاری هم این مشکلات رفع شود.
در این جلسه که با حضور نمایندگان ائمه جمعه، استانداران، سازمان برنامه و بودجه کشور و منتخب دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی برگزار شد به بررسی راهکار‌ها و اقدامت انجام شده در خصوص اقامه نماز پرداخته شد.
انتهای پیام//ح. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.