مشهد؛

شاعران افسران جنگ نرم هستند

دبیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی گفت: شاعران افسران جنگ نرم هستند که با شعر خوانی کاری می کند تا جای دیگر نرود.

شاعران افسران جنگ نرم هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سبحانی نیا در شب شعر نماز و عاشورا در جمع شاعران آئینی تشیع و اهل سنت که به همت سازمان تبلیغات اسلامی و شورای اقامه نماز تربت جام در محل دفتر امام جمعه تربت جام برگزار شد گفت: شاعران در فضای مجازی انسان ها را به هم پیوند دهند و اگر سنگرها و محفل های شعر و شاعری در فضای مجازی ایجاد شود همین تشکلی برای جذب جوانان خواهد شد.
وی افزود: شاعران در فضای مجازی انسان ها را به هم پیوند دهند و اگر سنگرها و محفل های شعر و شاعری در فضای مجازی ایجاد شود همین تشکلی برای جذب جوانان خواهد شد که عوام زده نشوند.
حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: جوانان را باید تشویق کنیم به تشکل های دینی جذب شوند و شاعران سنگری به نام شعر شاعری درست کنند تا جوان های که غریضه شاعری دارند جذب شعر خوانی شوند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی تصریح کرد: اگر جوانان را در محفل های معنوی و ملی نتوانیم انرژی آنها را تخلیه کنیم در منازل سرگرم فضای مجازی می شوند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم که باعث افت تحصیلی و دانش آموزان فضای مجازی است.
امام جمعه تربت جام گفت: شعر هنر و حقیقت پویاست و هر حقیقتی که در لباس هنر قرارگیرد شانس ماندن دارد و هنر است که حقایق را ماندگار می کند.
انتهای پیام// س.ج

برچسب ها: شاعران ، افسران ، جنگ نرم ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار