مشهد؛

33 راهدارخانه خراسان رضوی پذیرای زائرین رضوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: 33 راهدارخانه این اداره کل پذیرای زائرین پیاده بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر می باشند.

33 راهدارخانه خراسان رضوی پذیرای زائرین رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری افزود: پیش بینی می شود در ایام پایانی ماه صفر بیش از 350 هزار زائر پیاده به مشهد مشرف شوند که به همین منظور هزار و 500 دستگاه اتوبوس، هزار و 400 دستگاه خودرو سواری کرایه و هزار و 200 دستگاه مینی بوس برای بازگشت زایران پیش بینی شده است.
وی گفت: با تشکیل جلسات مشترک و مذاکراتی که با استان های مجاور انجام شده در صورت نیاز، ناوگان حمل و نقل عمومی این استانها برای خدمات رسانی به زائرین رضوی اعزام خواهند شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: 404 گروه گشت راهداری در این مدت به صورت 24 ساعته ضمن تامین ایمنی جاده ها با همکاری نیروهای پلیس راه، به زائران و مسافران خدمات دهی می کنند.
نصری افزود: گروه های کنترلی و نظارتی ناوگان حمل و نقل مسافری نیز در پاسگاه‌ های پلیس‌ راه جاده های منتهی به مشهد الرضا (ع) مستقر شده اند.
وی گفت: حضور 2 گروه عملیاتی در جاده های هدف، توزیع تجهیزات ایمنی بین مسئولین کاروان‌ های پیاده و ارائه آموزش‌ های متناسب و ضروری به کاروان‌ ها در طول مسیر از جمله برنامه‌ های پیش‌ بینی ‌شده در این ایام است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.