در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محروم بودن ناشران برگزیده از هرگونه امتیاز ویژه

انتظار ما این است که برای ناشران برتر امتیازاتی نظیر تخفیفات بیمه‌ای و مکان مناسب برای غرفه‌ها در نظر بگیرند.

حیدر ایمنی مسئول روابط عمومی انتشارات سوره مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط برگزاری سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران گفت: شرایط اجرایی این دوره از نمایشگاه که برای دومین بار در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود نسبت به دوره گذشته، بهبود یافته است و مسئولین نیز همراهی خوبی با ناشران داشته‌اند.

وی بیان کرد: ویژگی این دوره از نمایشگاه کتاب نسبت به دوره قبل، شناخته‌تر شدن مجموعه شهر آفتاب به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه است. 

مسئول روابط عمومی سوره مهر در مورد هزینه اجاره غرفه، افزود: انتشارات سوره مهر نیز مانند ناشران دیگر برای اجاره غرفه خود، هزینه مشخص شده را پرداخت کرده است. 

مسئول روابط عمومی سوره مهر در خصوص توجه به ناشران برگزیده، تأکید کرد: مسئله‌ای که ما همواره به آن اعتراض داریم این است چرا به ناشران برگزیده، توجهی نمی‌شود و مانند سال‌های گذشته با آنها رفتار می‌کنند. 

وی افزود: انتشارات سوره مهر برای ششمین بار است که ناشر برگزیده حوزه بزرگسال شده است، اما شرایط برای ما همانند سال گذشته است.

این مسئول روابط عمومی در مورد انتظارات انتشارت سوره مهر، اظهار داشت: انتظار ما این است که برای ناشر برتر امتیازاتی نظیر تخفیفات بیمه‌ای قائل شوند و مکان مناسبی برای غرفه‌ها در نظر بگیرند. اما متأسفانه هیچ گونه خدمت تشویقی به انتشارات ما نشده است و ناشر برگزیده شدن فقط در سطح یک عنوان است که وظیفه ما را در بهتر شدن کیفیت کار افزایش می‌دهد.

در پایان مسئول روابط عمومی انتشارات سوره مهر، تصریح کرد: به غیر از جایزه‌ای که به انتشارات سوره مهر به عنوان ناشر برگزیده تعلق گرفته، هیچ اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است. این در حالی است که در حوزه های دیگر به شخص یا گروه برگزیده مزایای مناسبی داده می‌شود. 

گفتنی است؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 10 صبح، 13 اردیبهشت به صورت رسمی آغاز به کار کرده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار