در حاشیه نشست هیات دولت؛

جهانگیری: به‌صورت جدى در انتخابات حضور خواهم داشت/ رنگ انتخاباتیم بیرنگی است

معاون اول رئیس جمهور گفت: رنگ انتخاباتیم بیرنگی است، از صدا و سیما براى انتقال پیامم به مردم استفاده کردم و ستاد انتخاباتی هم تشکیل ندادم.

جهانگیری: به‌صورت جدى در انتخابات حضور خواهم داشت/ رنگ انتخاباتیم بیرنگی استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران،گفت: وارد صحنه انتخابات شدم تا بتوانم صحبت و اظهار نظر کنم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود روحانی به نفع شما در انتخابات کناره‌گیری می‌کند افزود: انتخابات ساز و کار خاص خود را درد و بر اساس آن تصمیم‌گیری صورت می‌‌گیرد بنابراین نباید دغدغه‌ای به خود وارد کنید و باید اجازه دهیم امور به طور طبیعی پیش رود.

جهانگیری با اشاره به اختصاص زمان برای نقد نامزدهای انتخاباتی در مناظره اول ادامه داد: تصور می‌کنم زمان‌های دو دقیقه‌ای که در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری قرار گرفت کافی نبود.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: بنده فرد آرامی هستم، اگر در چارچوب مشخص صحبت شود بنده در نیز در قالب همان چاچوب اظهار نظر می‌کنم اگر بحث به حاشیه و جاده خاکی کشیده شد همین روال را ادامه می‌دهم.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه رنگ انتخاباتی شما چیست تصریح کرد: بنده رنگی انتخاب نمی‌کنم و رنگ من بی‌رنگی است.

جهانگیری در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه هزینه تبلیغات را از چه منبعی تأمین می‌کنید اظهار داشت: برای تبلیغات هزینه‌ای در نظر نگرفتم و صرفا از امکانات صدا و سیما در این زمینه استفاده کردم تا بتوانم پیام خود را به مردم ارسال کنم، همچنین ستادی تشکیل ندادم اما از آنجایی که وزارت کشور برای شرکت در جلسات خواستار معرفی شخصی بود فردی را تعیین کردم که در جلسات حکومتی حضور یابد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: عوامل سازند مستند انتخاباتی بنده آقای توکلی و خانم طاهرپور هستند.

وی متذکر شد: بنده فردی جدی هستم و قاطعانه درباره موضوع مورد نظر صحبت و اظهار نظر می‌کنم.

جهانگیری بیان داشت: امور مربوط به دولت که در حیطه اختیارات بنده است را پیگیری می‌کنم و هیچ یک از اقدامات در این ایام با کندی مواجه نشده خصوصا اینکه به صورت جداگانه ابلاغات مربوط به تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی را به دستگاه‌ها ارائه دادم.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: طرح ها و اولویت‌های اقتصاد مقاومتی مشخص شده و برای پیگیری آن‌ها برنامه دقیقی تعیین خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنده عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان نیستم و باید اعلام کند بر اساس خرد جمیعی وارد صحنه انتخابات شدم و بر اساس همان خرد جمعی برای ادامه تصمیم‌گیری خواهم کرد.

جهانگیری اظهار داشت: مسئله اصلاح‌طلبان به عنوان جریان پر نفوذ و قدرتمند باید دنبال شود به هر حال اصلاح‌طلبان به عنوان بال نظام هستند و مانند اصول‌گرایان جریانی پرنفوذ شناخته می‌شوند به هر حال باید در صحنه‌های انتخاباتی رقابت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بی رنگی چه رنگیه؟
لابد مثل حنای بی رنگه بی خاصیت، یا مثل آب بی مزه،
آخرین اخبار