ارومیه؛

برگزاری غرفه استان شناسی آذربایجان غربی در نمایشگاه سراسری کتاب تهران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برپایی نشست استان شناسی آذربایجان غربی در نمایشگاه سراسری تهران روز چهارشنبه ٢٠ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی گفت: نشست استان شناسی در نمایشگاه کتاب تهران با حضور دکتر عطاپور، دکتر رضا زاده ودکتر عقلمند برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت : با برنامه‌ریزی‌های مسئولان نمایشگاه کتاب تهران براساس ظرفیت‌های موجود، ١٠ استان کشور انتخاب شده‌اند که در هر روز یک استان در این نمایشگاه در قالب یک نشست معرفی می‌شود.

وی افزود: استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از ١٠ استان انتخاب شده است که نشست معرفی این استان که با هماهنگی های بعه عمل آمده باحضور دکتر عطاپور، دکتر رضا زاده ودکتر عقلمند با معرفی ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، علمی و تاریخی این استان روز چهارشنبه ٢٠اردیبهشت ماه در نمایشگاه سراسری کتاب تهران برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی عنوان کرد: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی و برنامه‌های هنری از قبیل اجرای موسیقی و نمایش از دیگر برنامه‌های جانبی نشست استان شناسی در نمایشگاه سراسری کتاب تهران می باشد که برای انعکاس پتانسیل بالای استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.