پلیس آمریکا بار دیگر یک سیاه‌پوست را به اشتباه کشت!

پلیس ایالت تگزاس آمریکا اذعان کرد نیروهای امنیتی این کشور یک نوجوان 15 ساله سیاه‌پوست را به اشتباه به قتل رسانده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، گزارش‌های منتشر شده از توضیح اشتباه پلیس آمریکا در ایالت تگزاس درباره حادثه تیراندازی به سوی یک نوجوان سیاهپوست حکایت دارد.

پلیس آمریکا در حومه دالاس اذعان کرد ویدئویی که نشان می‌دهد یک افسر پلیس به سوی یک نوجوان سیاه‌پوست 15 ساله شلیک می‌کند و او را از پای در می آورد، با بررسی‌های اولیه اداره پلیس تناقض دارد.  

جاناتان هابر، رئیس پلیس منطقه بلاچ اسپرینگز، روز دوشنبه گفت در زمان وقوع تیراندازی، خودروی «جوردن ادواردز» (قربانی) در حال دور شدن از افسران پلیس بوده است، نه این که به سوی آنها در حال حرکت باشد. هابر گفت او با دیدن آنچه که در این ویدئو وجود داشت، آشفته شد، اما نمی‌تواند چیزی بگوید غیر از این که در توصیف این واقعه، اشتباه رخ داده است.

وکیل خانواده ادواردز به آسوشیتدپرس گفت این تیراندازی سبب یادآوری کشته شدن دیگر افراد سیاه‌پوست بدست پلیس می‌شود که به بروز خشم و برگزاری اعتراضات طی سال‌های اخیر منجر شد.

پلیس حومه دالاس افسر پلیس آمریکایی را که به با تیراندازی به سمت یک نوجوان سیاه‌پوست پانزده ساله، وی را به قتل رسانده بود، اخراج کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۷:۳۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بمب هاشون اشتباه افراد بی گناه رو هدف قرار می دهد
افراد نظامی شون اشتباهی در کشور های خارجی جنگ می کنند
پلیس هاشون اشتباهی سیاه پوستان رو به قتل می رسانند
دولت شون اشتباهی تحریم می کنه
...
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۱:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
دونالد ترامپ دستور شلیک به پایگاه ارتش سوریه ،عراق،افغانستان را می دهد وقتی دلش خنک شد،در رسانه ها الکی می گویند ،اشتباه شده است ،افراد ترامپ هم مانند او جز نیروهای شیطان بزرگ می باشد.
قاتل نوجوان ۱۵ ساله دستگیر می شود ودر داداگاه بین الملی جهانی محاکمه می شود
آخرین اخبار