گرگان؛

ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در ‌گنبدکاووس افتتاح شد‌

دفتر ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی یا حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس و عضو مؤسس جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ‌گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالله مظفری رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان گنبدکاووس عصر امروز در حاشیه افتتاح دفتر ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با حضور آقای زاکانی نماینده مردم تهران در ادوار گذشته دفتر ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی جنب سینما ایران این شهر افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان گنبدکاووس افزود: قرار است برنامه‌ها و فعالیت‎های حجت‌الاسلام رئیسی از این طریق به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم از این طریق برنامه‎ها و اهداف نامزدها را بررسی و بهترین را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: این ستاد به صورت مردمی شکل گرفته و برای آشنایی و شناخت مردم با این نامزد است.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی یادآور شد: برنامه‎های حجت الاسلام رئیسی از طریق این ستاد به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و هر فردی که نیاز است شناخت بیشتری به وی پیدا کند می‎تواند به دفتر ستاد مراجعه کند.

قرار است امروز با حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس و عضو مؤسس جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همایش حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.