رئیسی در جمع مردم همدان؛

وضعیت اقتصادی در شان مردم نیست

امروز وقتی به وضعیت زندگی و معیشت و اقتصاد مردم نگاه می کنم غصه دار می شوم و این وضعیت در شان مردم نیست.

وضعیت اقتصادی در شان مردم نیست
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع مردم همدان به ایراد سخن پرداخت.
 
رئیسی در ابتدای سخنرانی خود در مسجد امام خمینی (ره) گفت: اگر امروز کسی نمی تواند به ملت ایران چپ نگاه کند بدلیل خون مطهر شهدا  و حضور با بصیرت ملت همیشه در صحنه است.
 
وی افزود: امروز وقتی به وضعیت زندگی و معیشت و اقتصاد مردم نگاه می کنم غصه دار می شوم. آیا این وضعیت در شان مردم است؟
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه مسئله کشور "ضعف مدیریت" است نه "نداشتن منابع" ادامه داد: در 4 سال گذشته 700 هزار میلیارد تومان خرج شده، پس نقدینگی وجود داشته اما این پول کجا هزینه شده است؟ اگر نصف این پول را برای اشتغال بگذارند، بحران بیکاری در کشور حل می‌شود.
 
وی ادامه داد: از سرمایه گذاری باید حمایت شود که کشور پیشرفت کند،چرا که سه برابر شدن یارانه دهک های پایین با همین بودجه کشور امکان پذیر است.
 
کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: ۵۰۰ هزار زوج جوان همچنان در انتظار تسهیلات هستند، اما متاسفانه برخی از افراد در این زمینه قانون را دور می زنند که این بسیار نگران کننده است.
 
حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم همدان خاطرنشان کرد: امروز مشکل مردم حقوق شهروندی نیست چرا که امروز وقت اقدام و عمل در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
 
حجت الاسلام رئیسی درباره وعده های عملی نشده گفت: چرا به قول وعده های که دادید عمل نمی کنید؟ تحریم باید تبدیل به فرصت شود نگاهمان به دست مردم باشد نه به دست بیگانگان تا بحال بیگانگان مشکل کدام کشور را حل کرده اند؟

وی گفت: توجه به مردم حاشیه شهر امری ضروری است، مردم حاشیه شهر کرامت واحترام می خواهند باید همه امکانات برای آنها فراهم شود، بحث حاشیه شهر قابل ساماندهی است.
 
وی گفت: چرا کشور باید ویترین کالاهای چینی شود، میزان واردات کالای چینی در 8 سال قبل این دولت سالانه 5 میلیارد دلار بوده است در این 4 سال متوسط در هر سال 10 میلیارد کالای چینی وارد شد واین جای تاسف دارد.
 
حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم افزود:بهترین شغل خادمی امام رضا (ع) است بنده این را می دانم اما هم اکنون برای هوی و هوس نیامده ام امده ام تا گره ای از مشکلات مردم را برطرف کنم.
 
رئیسی گفت: اینکه دستگاه اجرایی بگوید ما لیست فساد را به دستگاه قضایی فرستادیم و قوه قضاییه هم بگوید که لیست به دست ما نرسیده معنا نداشته و برای مردم اعتماد آور نیست.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.