رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی:

حجت‌الاسلام رئیسی فردا به استان لرستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها‌

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی فردا به استان لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان برگزار شد از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی 13 اردیبهشت‌ماه به مرکز استان لرستان  سفر می‌کند.

وی افزود: سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان پس از دیدار با مردم نجیب استان ایلام از طریق راه مواصلاتی غرب و شهرستان کوهدشت انجام می‌شود که در بدو ورود به استان پس از تجدید میثاق با شهدا در جمع مردم فهیم خرم‌آباد حضور می‌یابد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی ساعت 16 عصر روز چهارشنبه در مجموعه تختی و در سالن سرپوشیده شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان لرستان است تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی از طریق راه خرم‌آباد- بروجرد از استان لرستان خارج و به استان مرکزی سفر می‌کنند.

حجت‌الاسلام خدایی بیان کرد: حجت الاسم رئیسی در سفر خود به استان لرستان راهبرد خود را پیرامون انتخابات اعلام و چگونگی تحقق مطالبات دولت را تبیین خواهند کرد در جهت اینکه چگونه باید دردها و موانع پیشرفت نظام اسلامی را بشناسند و برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین چگونگی اقدامات دولت در راستای کاهش فقر، فساد و بیکاری در لرستان که یکی از استان‌های محروم کشور است از دیگر موضوعات سخنرانی وی در استان لرستان است.

تشکیل معاونت‌های مخلتف در ستاد رئیسی

خدایی در ارتباط با تشکیل معاونت‌های ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان افزود: معاونت شهرستان‌ها، معاونت پشتیبانی و مالی، معاونت بانوان، معاونت علمی، معاونت تبلیغی و تحقیقی و معاونت حقوقی و معاونت اقشار از جمله معاونت‌هایی است که در استان شکل‌گرفته است.

وی معاونت علمی و بانوان را یک معاونت مستقل دانست و عنوان کرد: معاونت اقشار نیز در زیرمجموعه مسئولیت‌های ستاد قرارگرفته است.

 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان بیان کرد: در زیرمجموعه اقشار نیز قشرهای مختلف مردم اعم از اصناف و بازاریان، کشاورزان، طلاب و روحانیت، دانشجویان، صنعت گران، صاحبان تجارت و صنعت و قشرهای مختلفی در نظر گرفته‌شده است.

استفاده از چهرهای سیاسی و ارزشی استان در ستاد رئیسی

وی به استفاده از ظرفیت چهرهای سیاسی و ارزشی استان در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اشاره کرد و گفت: ضمن استفاده از چهرهای قدیمی از جوانان و افراد جدیدتر برای شورونشاط بیشتر استفاده‌ شده است.

 خدایی با اشاره به فعالیت اقشار جوان در ستاد تبلیغاتی رئیسی تصریح کرد: در ستاد جوانان موضوعات مربوط به جوانان و موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و قومیتی مطرح می‌شود که در این بخش سعی شده به‌گونه‌ای کار شکل گیرد که جوانان متوجه هدف قرار گیرند.

وی ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان را تنها یک ستاد دانست و خاطرنشان کرد: ستادهایی که در شهرستان‌های استان شکل‌گرفته‌اند از ستاد مرکزی استان حکم گرفته‌اند.

شکل گیری ستادهای شهرستانی

 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان اظهار داشت: ستادهای مردمی نیز در حواشی ستادهای شهرستانی شکل‌گرفته و مشغول به فعالیت هستند و بر کارها آن‌ها نیز نظارت انجام می‌شود که در این راستا باید گفت همه همدل و همراه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: احتمال تغییر در دولت یازدهم بسیار زیاد است چراکه مجموعه نظرسنجی‌ها و جو حاکم بر عموم جامعه می‌گوید همه باید منتظر تغییر در فضای دولت یازدهم باشیم.

خدایی عنوان کرد: آنچه مسلم است بسیاری از طیف حداکثری جامعه نسبت به وضع موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نارضایتی دارند و همه باید منتظر باشیم تا چنین تغییری اتفاق بیفتد.

احتمال پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات بسیار زیاد است

وی بیان کرد: احتمال پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات بسیار زیاد است ازاین‌جهت به‌صراحت اعلام کردند که رقیب ما شخص روحانی نیست بلکه رقیب ما فقر، فساد، تبعیض و بیکاری است.

 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان بیان کرد: ازآن‌جهت که حجت‌الاسلام رئیسی مبارزه با امور مذکور را وجهه اهمیت قرار داده‌اند مردم ما به‌ویژه  مردم استان لرستان که نوعی صداقت  را از این سید بزرگوار و خادم امام هشتم (ع) دیده‌اند از وی حمایت می‌کنند و با توجه به سبقه فراجناحی بودن وی پیروزی‌اش در انتخابات قریب‌الوقوع است گرچه باید فعالیت رقبای دیگر را جدی گرفت.

وی گفت: همه‌کسانی که احساس می‌کنند نسبت به فقر، فساد، تبعیض و نا عدالتی در جامعه بیزارند باید پای‌کار بیاید تا شاهد تحقق دولت اسلامی مبتنی بر توان داخلی و آرمان‌های امام راحل و رهبری باشیم.

حجت‌الاسلام رئیسی برای انصراف نیامده است

خدایی بابیان اینکه احتمال تعامل و رسیدن به توافق با سایر کاندیداها  به‌ویژه محمدباقر قالیباف وجود دارد تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی برای انصراف نیامده بلکه آمده تا بماند تا تحولات ارزشی و انقلابی و همه‌جانبه‌ای را در کشور اسلامی رقم بزند.

وی اظهار داشت: رویکرد حجت‌الاسلام رئیسی یک رویکرد کاملاً فراجناحی است و چتر فضای تبلیغاتی وی غیر اصول‌گرایان را نیز شامل می‌شود به‌طوری‌که برای از جبهه اصلاح‌طلب نیز آمادگی خود را برای حمایت از حجت‌الا‌سلام رئیسی اعلام کرده‌اند ازاین‌رو ما نیز به دلیل راهبرد فراجناحی از حضور همه طیف‌ها به‌ویژه اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم.

 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان در پاسخ به این سؤال که آیا انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم می‌رود یا نه گفت: اگر آرایش سیاسی به همین شکل جلو برود امکان اینکه به مرحله دوم کشیده شود وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: ستاد مرکزی حجت اسلام رئیسی در خرم‌آباد، سبزه‌میدان کوچه مرحوم آیت‌الله کمالوند واقع‌شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شاکرمی
۲۲:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرقی نداره فقط مردم نفسی بکشن