شعر جدید غلام پیروانی در مورد تبانی

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز به شایعه تبانی در رقابت های لیگ دسته اول واکنش نشان داد.

غلامحسین پیروانی در گفت و گو با   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برتری تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز مقابل آلومینیوم اراک و بقای این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان گفت: به هر حال لطف خدا شامل حال من و بازیکنانم شد و توانستیم سند بقای خود در لیگ برتر را تضمین کنیم. زمانی که هدایت فجرسپاسی را به عهده گرفتم، این تیم از چهارده بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده بود اما از 20 بازی بعدی 32 امتیاز به دست آورد و در جدول نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول بین سه تیم ابتدایی جدول جای گرفتیم.

شایعه سازان را به خدا و امیرالمومنین واگذار می کنم

وی افزود: با این وجود پس از قطعی شدن سرنوشت ما در لیگ دسته اول، برخی که نمی دانم دنبال چه اهدافی هستند، بحث تبانی فجر سپاسی را مطرح کردند. سابقه غلام پیروانی در این فوتبال مشخص است و به همین دلیل شایعه سازان را به خدا و امیرالمومنین واگذار می کنم.

شاید قسطی تبانی کردیم

پیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: فجرسپاسی به دلیل محدودیت مالی، در طول فصل جاری در مجموع 400 میلیون به بازیکنان و کادرفنی خود پرداخت کرده است. با این وجود امکان دارد که این تیم بخواهد وارد تبانی شود و به حریفان پیشنهاد رشوه بدهد؟ شاید هم این افراد از خدا بی خبر فکر می کنند فجرسپاسی با آلومینیوم به صورت قسطی تبانی کرده است. 

"بمیرم ز نام و نمیرم ز ننگ"

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درمورد ورود کمیته اخلاق به بحث تبانی در دیدارهای لیگ دسته اول گفت: حتی اگر کمیته دنیا هم به این موضوع ورود کند، هیچ مدرکی ازتیم فجرسپاسی پیدا نمی کند چراکه با ارائه فوتبالی پاک در لیگ دسته اول باقی ماندیم. خدا پدر تیمی که قصد تبانی دارد را در بیاورد. چند نفر به من اعلام کردند پیش از دیدار با آلومینیوم با مهدی پاشازاده تماس بگیرم اما به آن ها گفتم اگر از این تیم 50 گل هم بخورم چنین کاری نمی کنم. به قول معروف"بمیرم ز نام و نمیرم ز ننگ". 

وی افزود: فجرسپاسی فوتبالی در لیگ ماند . جالب این جاست ما همین تیم خیبر خرم آباد که به لیگ دسته دوم سقوط کرد را شکست دادیم و مطرح شدن چنین بحث هایی بی فایده است. البته تا زمانی که ذهن برخی افراد منحرف باشد، این حرف و حدیث ها هم وجود دارد. مولا علی (ع) را در مهراب مسجد کوفه به شهادت رساندند اما عده ای جاهل گفتند مگر وی نماز هم می خواند؟

پول نداشته باشیم وضعیت همین است

پیروانی درمورد ادامه همکاری با تیم فجرسپاسی در فصل آتی رقابت های لیگ دسته اول گفت: غیاثی مدیر باشگاه فردی فوتبالی است و قول داده فصل آینده وضعیت تیم ما بهتر از این شود. به هر حال "بی مایه فتیره" است. اگر شرایط مالی فجرسپاسی به همین شکل باشد باید بازهم دنبال بقا در لیگ دسته اول باشیم و نمی توانیم امیدی برای صعود به لیگ برتر داشته باشیم. در حال حاضر با توجه به اینکه رقابت های لیگ دسته اول به تازگی به پایان رسیده  در حال حاضر برنامه خاصی برای فصل آینده نداریم اما اگر  تیم ما حمایت شود تیم قدرتمندی را راهی این رقابت ها می کنیم.

دلم برای امیر حسین سوخت

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران درمورد ارزیابی خود از وضعیت آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های جام جهانی 2017 بیان کرد: زمانی که شنیدم چند باشگاه بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی جوانان قرار نمی دهندف دلم برای امیرحسین پیروانی و کادرفنی اش سوخت چراکه خودم در زمان سرمربی گری تیم ملی امید چنین وضعیتی داشتم. جالب این جاست زمانی که کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از من درمورد احتمال نتیجه گیری آن تیم در بازی های آسیایی گوانگ ژو پرسید جواب دادم چه بازیکنی در اختیار من گذاشته اند که بخواهم به موفقیت برسم. زمانی که از 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان تنها 10 بازیکن در تمرینات شرکت کنند، احتمال موفقیت این تیم رد رقابت های جهانی پایین می آید. امیدوارم مسئولان و باشگاه ها به فکر باشند و از تیم ملی جوانان حمایت کنند.

انتهای پیام/ 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید تهرانی
۰۲:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ایا فجرسپاسی ۳-بر۲الومینیوم رو برد
یا الومینیوم ۳بر ۲بازنده شد
حاج غلام؟؟؟؟
همیشه احساس خوبی بهت داشتم قبولت داشتم بعد از دیدن خلاصه این بازی پر سروصدا دیگه نظرم درموردت عوض شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
تبانی واضحه آقای پیروانی ، شعر نخونید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
چیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است آقای پیروانی. هرکی فیلم بازیرو ببینه متوجه تبانی میشه.. واینم ضعف کمیته انظباتیه که هرکاری دوست دارید میکنید. سر تیم یک استان که بازیکناش بدون پول تبانی بازی میکردن میبرید. و بعد میگید کمیته جهان وارد بشه. یعنی اینکه خیالتون راحته که کسی به کسی نیست... امان از آدم های دورو...
آخرین اخبار