فرماندار گرگان:

انتخابات شوراهای اسلامی شهر گرگان به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان گرگان از اعلام آمادگی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، سیدعباس حسینی اظهار داشت: به منظور تسهیل در روند انتخابات و رأی‎گیری افراد از سوی ستاد انتخابات کشور در شهرهایی که تعداد 7نفر به بالاعضو شورای شهر دارند، همه مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‎شود که در استان گلستان نیز 4 شهر درنظر گرفته شده و گرگان هم شامل آن است.
 
فرماندار شهرستان گرگان تصریح کرد: از 9 اردیبهشت مانور برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده و تا 26 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و در این مدت زمانی، برای آشنایی بیشتر شهروندان مکان‎های پرتردد درنظر گرفته شده تا همه مراحل انتخابات بصورت واقعی شبیه‎سازی و اجرا شود.

حسینی با اشاره به اهمیت دستگاه‎های احراز هویت در این دوره اظهار داشت: یکی از مزایای استفاده از دستگاه احراز هویت این است که در مدت چند ثانیه اطلاعات فرد بصورت آنلاین نمایش داده خواهد شد و سرعت عمل نیز بالا است.

فرماندار شهرستان گرگان تصریح کرد: برای همه مکان‎های اخذ رأی در شهرستان گرگان دستگاه  احراز هویت درنظر گرفته شده و در روستاها و انتخابات ریاست جمهوری بصورت دستی و تعرفه‎ای برگزار می‎شود.

وی همچنین با تبریک سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: حضور فعال معلمان، اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان، رأی اولی‎ها و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عزت، افتخار و سربلندی کشور در عرصه جهانی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار گرگان یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عزت، افتخار و سربلندی کشور در عرصه جهانی را به دنبال داشته و از جوانان به عنوان آینده‎سازان ایران اسلامی و همچنین جامعه فرهنگی استان انتظار می‎رود به عنوان یک مسئولیت اجتماعی انقلابی در جهت حضور حداکثری در پای صندوق‎های رای اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.