درخواست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از آمریکا: تحریم‌های ایران را تشدید کنید!

وزیر ارتباطات و امور اطلاعات رژیم صهیونیستی در سفر به واشنگتن تلاش می‌کند کابینه دونالد ترامپ را به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران ترغیب کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی اسرائیل دیفِنس؛ "یسرائیل کاتس"، وزیر ارتباطات و امور اطلاعات رژیم صهیونیستی، به واشنگتن سفر کرده است تا به ظن خود، در دیدار با کابینه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، با آنها درمورد ممانعت از ایجاد «پایگاه نظامی ایران» در سوریه گفتگو کند.

این مقام صهیونیست همچنین امیدوار است کابینه ترامپ را به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران و حزب‌الله لبنان متقاعد سازد. به گفته "کاتس"، ایران و حزب‌الله از "بشار اسد"، رئیس جمهور سوریه، حمایت می‌کنند و مستحق اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها هستند.

"کاتس" در این باره با مطرح کردن ادعاهای ‌بی‌اساس درباه ایران گفت: من به دنبال دستیابی یک تفاهم مشترک و یک توافقنامه میان آمریکا و اسرائیل هستم، نباید به ایران اجازه دهیم پایگاه نظامی دائم چه در آسمان، زمین و یا دریا در سوریه ایجاد کند.

این مقام صهیونیست حتی مدعی شد گزینه پیشنهادی وی (منع کردن ایران از ایجاد پایگاه نظامی دائم در سوریه) باید بخشی از توافق بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنگ داخلی شش ساله در این کشور باشد.

"کاتس" در ادامه تاکید کرد اسرائیل هرگز از واشنگتن نخواسته تا نیروهای بیشتری به سوریه اعزام کند؛ اما از آنها خواسته است ضمن مذاکره با روسیه، ایران را به اعمال تحریم‌های بیشتر در صورت آنچه که وی  افزایش«دخالت در امور سوریه» خوانده است، تهدید کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار