اذعان وزیر اطلاعات اسرائیل به دست داشتن در انفجار دمشق

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد حادثه سوریه در راستای سیاست‌های ما برای جلوگیری از مسلح شدن حزب الله بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المصدر، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در پی انفجارهای رخ داده نزدیک فرودگاه دمشق در صبح امروز، با تأیید تلویحی دست داشتن اسرائیل در این انفجارها گفت: این حادثه در جهت سیاست‌های اعلام شده‌ی ما مبنی بر جلوگیری از مسلح شدن حزب الله بود.

طبق گزارش این پایگاه خبری، در نخستین واکنشی که از سوی مقامات اسرائیل به انفجار رخ داده نزدیک فرودگاه دمشق انجام شد، "یسرائیل کاتس" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: حادثه سوریه بطور کامل با سیاست‌های ما در خصوص جلوگیری از تقویت حزب الله هماهنگ است. هر زمان که به ما اطلاعاتی در خصوص قصد انتقال سلاح های پیشرفته به حزب الله برسد، ما اقدام خواهیم کرد.

پیشتر نیز "آویگدور لیبرمن" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادعایی اعلام کرده بود: ایران از سوریه به عنوان پایگاهی برای قاچاق سلاح به حزب الله استفاده می کند. ما اجازه نخواهیم داد نیروهای ایرانی و عناصر حزب الله در مرزهای ما در بلندی های جولان حضور یابند.

گفتنی است یک منبع اطلاعاتی عربی در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد انفجارهایی که بامداد امروز (پنجشنبه) در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق رخ داد، ناشی از حمله هوایی اسرائیل به یک انبار سلاح در آن منطقه بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار