اسلامی:با دست های خالی بازی کردیم

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: دست من روی نیمکت خالی بود و مجبور شدم مقابل تیم مدعی، بازیکن 17 ساله را بازی دهم.

محمدرضا اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم نیروی زمینی مقابل پتروشیمی بندرامام  بیان کرد: نیروی زمینی همیشه با صلابت بازی می کند و امروز هم نمایش خوبی مقابل پتروشیمی داشتیم. دست من روی نیمکت خالی بود و مجبور شدم مقابل این تیم مدعی، بازیکن 17 ساله را بازی دهم. 

وی افزود: نکنه با اهمیت این دیدار، اینست که بازیکنان ما بدون توجه به نام حریف بسکتبال زیبایی ارائه دادند. در کل خودمان، افرادی که در سالن بودند و همچنین از این بازی لذت بردند.

اسلامی در ادامه تصریح کرد: پتروشیمی بازیکنانی مانند حدادی، ساهاکیان و بازیکنی با سابقه حضور در NBA را در ترکیب دارد و من از عملکرد بازیکنانم مقابل چنین حریفی رضایت دارم. دیدار با پترو درس خوبی بود تا بازیکنان جوان نیروی زمینی بدون استرس گرفتن از نام حریف، آنچه که در تمرینات یاد می گیرند را در زمین مسابقه هم اجرا کنند. تنها به دلیل قدرت بیش از اندازه تیم حریف و ضعف تجربی خود به پتروشیمی باختیم.

وی درباره اعتراض خود از داور دیدار پترو و نیروی زمینی تصریح کرد: هرچند پتروشیمی مدعی قهرمانی ایران و آسیاست و از بازیکنان و کادرفنی توانمندی بهره می برد اما تیم ما هم برای نتیجه گیری تلاش می کند. بنابراین درست نیست داوران بین تیم ها تبعیض قائل شوند و قضاوت متناقضی داشته باشند. متاسفانه داور جوان دیدار نیروی زمینی و  پتروشیمی از لحاظ ذهنی آمادگی نداشت و این امر اجازه نداد عملکرد خوبی داشته باشد.

اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می کنم بازیکنان نیروی زمینی تمام تدابیر هجومی و دفاعی مدنظر من را در زمین پیاده کردند و در چند دقیقه پایانی می توانستند اختلاف امتیاز را به کمترین حد ممکن برسانند. این دیدار من را به آینده جوانان تیمم امیدوار کرد.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی درباره نمایش خوب تیمش در کوارتر اول دیدار با پترو تصریح کرد: با توجه به جوانی تیم ما، در دقایق ابتدایی هر بازی با انگیزه تر و با تمرکز بیشتری بازی می کنیم اما برای اینکه بتوانیم مقابل تیمی مانند پتروشیمی کل 40 دقیقه را خوب بازی کنیم نیاز به نیمکتی قوی داریم. البته امروز ارسلان کاظمی، صالح فروتن، حامد بیگی و فرید اصلانی را در ترکیب نداشتیم و غیبت این نفرات هم در شکست نیروی زمینی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار