ساهاكيان: حضور حدادى در تيم كارساز است

ساهاكيان گفت: حدادی به تازگی به تیم ما اضافه شده و حضور وی در ترکیب پتروشیمی بندرامام کارساز است.

ساهاكيان: حضور حدادى در تيم كارساز استاوشین ساهاکیان در گفت و گو با خبرنگار توپ و نور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره دیدار تیم های بسکتبال نیروی زمینی و پتروشیمی بندرامام بیان کرد: نیروی زمینی بازیکنان جوان و پرانگیزه ای دارد و سه بازی سخت را مقابل این تیم پشت سر گذاشتیم. این دیدار نکات فنی زیادی داشت که در بازی های حساس آتی می توانیم از این نکات استفاده کنیم.

وی درمورد حضور حامد حدادی در ترکیب تیم پتروشیمی گفت: حدادی به تازگی به تیم ما اضافه شده و حضور وی در ترکیب پتروشیمی کارساز است. در بازی اول و سوم مقابل نیروی زمینی نمایش خوبی ارائه کردیم اما در دیدار دوم برابر این حریف ایراداتی داشتیم. با این وجود خوشحالم که در مجموع سه دیدار  به پیروزی رسیدیم.

ساهاکیان درباره ضعیف عمل کردن تیم پتروشیمی در کوارتر اول دیدار با نیروی زمینی تصریح کرد: در این زمان 2 موقعیت از دست رفته داشتیم و همین امر سبب شد تا نیروی زمینی با استفاده از سرعت تیمی خود از پتروشیمی جلو بیفتد. آن ها بیش ترین امتیاز خود را در ضد حمله کسب کردند اما در ادامه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی درمورد اعتراض بازیکنان نیروی زمینی به عملکرد داور این بازی اظهار داشت: طبیعی است زمانی که یک تیم از حریفش عقب می افتد این اعتراض ها به وجود می آید اما داور هم عملکرد خوبی نداشت. البته در این 3 بازی اشتباهات داوری به ضرر هر 2 تیم بود. داور هم آدم است و امکان اشتباه دارد اما با توجه شکست تیم نیروی زمینی اعتراض بازیکنان این تیم بیشتر بود.

بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام درباره غیبت ارسلان کاظمی در این دیدار گفت: ارسلان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو نتوانست در دیدارهای نیروی زمینی  مقابل پتروشیمی به میدان رود. غیبت ارسلان در ترکیب نیروی زمینی تاثیرگذار بود و می توانست در ریباند  و کارهای دفاعی به تیمش کمک کند اما حتی درصورت حضور وی در زمین هم پتروشیمی برنامه های زیادی برای شکست دادن نیروی زمینی داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار