مدیرکل بحران خوزستان خبر داد:

جهانگیری و ابتکار در راه خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور ۱۴ اردیبهشت‌ماه به خوزستان سفر می‌کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور ۱۴ اردیبهشت‌ماه برای حضور در سمینار ملی و بین‌المللی سیلاب و ریزگردها به خوزستان سفر می‌کنند.

کیامرث حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سمینار ملی و بین‌المللی مدیریت بحران خوزستان با موضوع سیلاب و ریزگردها 14 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور برای حضور در سمینار ملی و بین‌المللی سیلاب و ریزگردها به خوزستان سفر می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه در سمینار ملی و بین‌المللی سیلاب و ریزگردها نخبگان دانشگاه‌های خوزستان نیز حضور ملموس دارند، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های سمینار ملی و بین‌المللی سیلاب و ریزگردها است.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیای استان خوزستان ضروری است که برنامه‌ها و سمینارهایی با موضوع سیلاب و ریزگردها و همچنین بررسی عوامل آن برگزار شود.

حاجی‌زاده در پایان بیان کرد: سمینار روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه در گیت بوستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
خانم ابتکار هرکاری برای آلوده ترین شهر جهان(زابل) انجام داد یرای خوزستان هم انجام میده