سمنان;

شرکت بیش از 7هزار نفر در جشنواره نوجوان سالم

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت : 7 هزار نفر در ششمین جشنواره نوجوان سالم در استان سمنان شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت : جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم برگزار شد.

وی بابیان اینکه مهم ترین نوع زندگی انسان، زندگی اجتماعی است اظهارکرد: اگر زندگی اجتماعی ما خراب شد، قطعا افسرده می شویم و در دوران افسردگی نیز کارهایی را انجام خواهیم داد که آسیب های فراوانی را به دنبال دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد:حدود 7 هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده اند و پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه، حدود3 هزار اثر به مرحله استانی جشنواره راه یافت.

محمدرضا جهان ادامه داد: این آثار حول سه موضوع پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت، در قالب مقاله، روزنامه دیواری، نقاشی، عکس، فیلم کوتاه، انشاء، ایده پردازی، تولید محتوا و چند رسانه ای به جشنوراه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته و در پنجمین جشنواره نوجوان سالم، یک دانش آموز استان سمنان، موفق به کسب رتبه سوم در رشته فیلم داستانی در کشور شده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار