کرمانشاه؛

کسب امتیاز اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کسب امتیاز اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هیجدهمین جشنواره شهید مطهری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دکتر فرید نجفی گفت: در این جشنواره وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به معرفی دانشگاههایی که پروسه اعتبار بخشی داخلی آنها انجام گرفته و قطعا مقدمه ای برای اعتبار بخشی بین المللی است پرداخت.

وی ضمن بیان اینکه از بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور تنها 7 دانشگاه توانستند تمام 42 امتیاز ضروری را برای اعتبار بخشی کسب کنند گفت:خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از دانشگاههایی بود که توانست در کنار دانشگاههای علوم پزشکی تهران ، ایران ، اهواز و از منطقه ما دانشگاه علوم پزشکی همدان این موفقیت را کسب کند.

این مقام مسئول با ابراز خرسندی از این رویداد ارزشمند ضمن تبریک به استان ، مردم و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه کرمانشاه هر 42 امتیاز را در اولین بازدیدها کسب کرد.

معاون آموزشی دانشگاه در پایان ضمن معرفی حوزه آموزشی بعنوان یکی از حیطه های مهم در بحث اعتبار بخشی ،معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را بعنوان حمایت کننده قسمتی از فعالیت های حیطه آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی در این خصوص دانست.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار