بازی حساس سیاه جامگان و پرسپولیس رایگان نیست

سرپرست تیم سیاه جامگان اعلام کرد که بازی دو تیم سیاه جامگان و پرسپولیس رایگان نیست.

بازی حساس سیاه جامگان و پرسپولیس رایگان نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه سیاه جامگان در بازی‌های قبلی این تیم با استقرار اتوبوس در چند نقطه شهر مشهد، زمینه حضور هواداران خود در ورزشگاه را فراهم می‌کرد اما با توجه به حساسیت بازی روز پنجشنبه و افزایش تعداد هواداران طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با اتوبوسرانی مشهد، قرار است دست‌کم در سه نقطه مشهد اتوبوس‌هایی مستقر شوند و تماشاگران را به صورت رایگان به ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) بیاورند.
 
البته با وجود اینکه صحبت‌هایی از رایگان شدن دیدار سیاه جامگان - پرسپولیس به گوش می‌رسید اما در این بازی بلیت فروخته می‌شود و هواداران باید با خرید بلیت به ورزشگاه بروند.
 
ابوالفضل عباسی سرپرست تیم سیاه جامگان ضمن تائید این خبر اعلام کرد به هیچ وجه مسابقه روز پنجشنبه رایگان نیست و قرار است بلیت فروشی شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بازي به اين حساسي ب جاي اينكه رايگان باشه و هوادار زياد بياد برعكس عمل مي كنيد؟؟؟اين بازي ، بازيه مرگه و فقط ب هوادار نياز داره..از سه تا سكه يكيشو كم مي كرديد لااقل تماشاگر بياد...متاسفم براي اين برنامه ريزي ها...افسوس
آخرین اخبار