ساری،

امضای قرارداد احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی

قرارداد احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی بین بندر امیرآباد و سرمایه گذار بخش خصوصی امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی خدمتگزار مدیر بنادر ودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در آیین امضاء این قرارداد سرمایه گذاری گفت: پس از کسب رتبه بندرامیرآباد به عنوان نخستین بندر سازمان بنادرودریانوردی در حوزه سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در سال ۹۶ با امضاء قرارداد احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال در این بندر آغاز شد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در سال ۱۳۹۵ با وجود بنادر بزرگی همچون شهیدرجایی و امام توانست حائز رتبه برتر سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور شود.

خدمتگزار با بیان اینکه روند رو به رشد بندر امیرآباد به سرعت در حال انجام است، گفت: در آینده نزدیک این بندر به بندری شاخص در واردات به ویژه در صادرات کالا تبدیل خواهد شد.

مدیر بنادر ودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهره برداری مرحله دوم بندرامیرآباد توسط رئیس جمهور را نقطه عطفی برای این بندر دانست که سبب شد بندر امیرآباد به عنوان بندری نام آشنا در کشور تثبیت شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری های انجام شده و احداث سیلوهای نگهداری غلات ، روغن خوراکی و دیگر کالاها ، فعالیت اسکله رو رو ریلی را تا چند سال آینده تضمین خواهد کرد، افزود: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی ، صاحبان کالا و اتمام پروژه های نیمه تمام از الویت های امسال بندر امیرآباد است.

خدمتگزار در بیان ویژگی های مخازن جدید نگهداری روغن خوراکی گفت: این مخازن در زمینی به مساحت تقریبی ۱۱ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۰ هزار تن می باشد که با بهره برداری آن در یک سال آینده ، مجموع ظرفیت سیلوهای نگهداری روغن خوراکی در بندر امیرآباد به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

احداث کارخانه تصفیه ، تولید و بسته بندی روغن خوراکی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به عنوان مرحله توسعه ای این طرح ، در آینده نزدیک پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار